لینک دانلود خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع : ( قابل ویرایش اماده پرینت )
تعداد : 8 صفحه
قسمتی متن :
1- انجام کارها شیوهای خاص تاکید نکنید. شاید کسی بتواند مسیر کوتاهتر بهتری شما مقصد برساند. 2- توجه داشته باشید دانش تجربه، هیچ کدام تنهایی رهگشا نیستند، مثل اکسیژن هیدروژن که ترکیب معینی انها هوای تنفس ما تامین میشود، میتوان امیختن دانش تجربه، راهکارهای حیاتی استثنایی خلق کرد.3- هر فرصتی استخدام کارگیری افراد برجسته استفاده کنید. 4- خاطر داشته باشید رعایت استانداردهای محیط کار کارایی کارمندان موثر است. 5- فرق گذاشتن بیهوده بین افراد گروه، انگیزه کاری انها بین نبرید. 6- مشورت نظرخواهی نیروی جوان ابایی نداشته باشید.7- رفتارهای ضد نقیض، اعتماد زیردستان خود سلب نکنید.8- وجود اوردن فضای رقابتی سالم، کوشا باشید.9- ارتقای سطح دانش کارمندان افزایش بهرهوری انان، کلاسهای اموزشی ترتیب دهید لوازم کمک اموزشی بهره گیرید.10- دقت کنید که توبیخ کارمند خطاکار، باید متناسب اشتباهاتش تعیین شود.11- مطمئن شوید مامور خریدی که سازمان نظر گرفتهاید، علاوه کاردانی رعایت اصول درست بازاریابی، مورد اعتماد، زرنگ خوشسلیقه هست همانگونه که قیمت کالاها توجه دارد، زیبایی کیفیت انها اهمیت میدهد. 12- صورت لزوم قاطعیت نه بگویید. 13- سعی کنید اصول ساده روانشناسی اشنا شوید. 14- طوری رفتار کنید که دیگران شما عنوان الگو انتخاب کنند اینده کاری دلخواه خود قالب شخصیت شما مجسم کنند.15- هرگز حضور کارمندان دیگر معاشرین خود، پشت سر افراد بدگویی نکنید. 16- رعایت سلسله مراتب کاری مسئولین سرپرستان گوشزد کنید. 17- ازمودن کارمندانتان ازمایشهای فاقد ارزش بیاساس، شخصیت انان زیر سوال نبرید. 18- شروع موقع جلسات، وقتشناسی عملا حاضرین بیاموزید.19- گیراتر شدن سخنان خود، همیشه چند عبارت کلیدی بزرگان افراد برجسته ذهن داشته باشید موقع لزوم انها کار ببرید.20- انجام کارها سه نکته بیش بقیه نکات توجه کنید: اعتماد نفس، اعتماد نفس، اعتماد نفس. 21- انتقاد پذیر باشید. 22- بیتوجهی، تلاش زحمات زیردستان بیارزش نکنید. 23- وسواس بیهوده انتخاب، زمان دست ندهید خاطر داشته باشید زمان شما متوقف نمیشود. 24- حل مشکلات احتمالی، دوراندیش باشید مطمئن باشید نظر داشتن چند راهکار تخصصی، هرگز موارد اضطراری غافلگیر نخواهید شد.25- نقش تبلیغات سوداوری سازمان نادیده نگیرید. 26- خواستههای خود واضح روشن بیان کنید اطمینان حاصل کنید که کارمندان خوبی جزئیات وظیفهای که عهده انان است، مطلع هستند. 27- هر کس، مطابق دانش تجربهاش توقع داشته باشید بهترین نتیجه بدست اورید.28- وظایف کارمندان متناسب تواناییهای فیزیکی حرفهای انان تعیین کنید. 29- اگر موضوعی علمی اطلاعی ندارید، احتیاج توضیحات بیشتری دارید، بدون هیچ تردیدی سوال کنید. 30- موارد بحرانی، خونسردی خود حفظ کنید چند استراتژی بحرانزدایی مناسب فعالیت سازمانی خود پیشبینی طراحی کنید موارد لزوم انها استفاده کنید.31- رفتارهایی که شما سازمان عصبی معرفی میکند، پرهیز کنید. 32- انتقامجو نباشید. 33- زمان پیادهسازی تصمیمگیریها، اندازه اخذ تصمیمات، مهم است. چون ممکن اجرای یک نقشه خوب تجاری زمان نامناسب شکست روبهرو شود. 34- مورد چیزی که نمیدانید، کسی اطلاعات اشتباه ندهید گفتن نمیدانم، هراسی نداشته باشید. 35- محول کردن مسئولیت کارمندان مستعد خلاق، زمینه رشد خلاقیت انان فراهم کنید. 36- بدون تفکر درنگ پاسخ ندهید. 37- نحوه چیدمان میز کارمندان محل استقرار انها طوری انتخاب کنید که افراد فراموش نکنند محل کارشان هستند نباید بیش حد مجاز باز گفتوگو بپردازند. 38- حرفهایترین بهترین حسابدار مشاور حقوقی استخدام کنید. 39- مشکلات مالی افراد توجه کنید درخواستهای موجه اخذ وام انان تعویق نیندازید. 40- همیشه خاطر داشته باشید تواضع متانت شکوه شما میافزاید. 41- اگر قاطعیت مدیر مهربانی توام باشد، تاثیر شگفتانگیزی اطرافیان خواهد داشت فرمانبری ترس جای خود انجام وظیفه حس مسئولیتپذیری میدهد. 42- سامانهای جهت اخذ پیشنهاد اختصاص دهید کارمندان اطمینان دهید که کمال رازداری پیشنهادهای مطرح شده رسیدگی میکنید. 43- مطمئن شوید که حق حقوق دیگران توسط مسئولین سرپرستان سازمان رعایت میشود.44- چند ساعت یک روز مشخص ماه بازدید سطوح مختلف سازمان گفتوگوی رودررو کارمندان اختصاص دهید. 45- سمینارهای مرتبط فعالیت خود شرکت کنید. 46- کمک رسانیهای مراسم خیریه پیشقدم باشید. 47- درایت زیرکی همیشه کمین شکار فرصتهای طلایی باشید. 48- صبر حوصله مهمترین ارکان موفقیت تلقی کنید. 49- مسئولیتپذیر باشید. 50- منظور اطلاع حاصل کردن مطالب جدید علمی، چند سایت اینترنتی مرتبط عضو شوید. 51- چند تکه کلام اختصاصی جالب خود انتخاب کنید. 52- تفکر تعمق قبل پاسخگویی راحتتر پیدا کردن چارهای تغییر انچه عنوان شده میباشد. 53- وقتی میخواهید کاری کسی محول کنید، روشی عنوان کردنش انتخاب کنید حس مسئولیت افراد برانگیخته شود. 54- علت شکستهای سازمانی تجزیه تحلیل کنید ضمن تشخیص مسیر نادرست، تکرار جلوگیری کنید.55- بیاهمیت جلوه دادن کارهای کارمندان، زحمات انان بیارزش نکنید. 56- انجام ورزشهای فکری، قابلیتهای ذهنی خود تقویت کنید. 57- هر کس فراخور فعالیت بازده کاریاش پاداش دهید نظر گرفتن پاداشهای مساوی، حرکت افراد شایسته گروه کند نکنید. 58- کارگیری مشاورین کارازموده متعهد، موقعیت بازار کار تحلیل کنید استراتژی کار بگیرید که همیشه یک گام رقبا جلوتر باشید. 59- اجازه ندهید بار مسئولیت کارمندان بیکفایت کند دوش کارمندان خبره ساعی تحمیل شود زیرا افراد درک بیعدالتی انگیزه خود دست میدهند.60- دانش حرفهای خود حدی بالا ببرید که موارد لزوم مقابل کلیه سوالات حرفهای حاضر جواب باشید. 61- زمان استخدام، افراد علاوه تستهای مقرر شده، تستهایی انجام دهید که مطمئن شوید کسی که کار میگمارید، تنبل نیست! زیرا افراد تنبل فشار کاری دیگران بیشتر کنند. 62- هنگام دست دادن، دست افراد محکم صمیمانه بفشارید. 63- وقتی عصبانی هستید، دیگران تصمیمگیری نکنید. 64- همیشه وقتشناس باشید. حضور موقع، میتوانید ترفند قدیمی 5 دقیقه جلو کشیدن ساعت استفاده کنید. 65- هرگز امید ارتقا زیردستان نگیرید، زیرا طور یقین، انگیزه انها تلاش بین میرود. 66- سعی کنید صورت لزوم دسترس باشید شانس حرف زدن همه سطوح سازمان بدهید. صورت شاید ایدههای درخشانی روبهرو شوید. 67- کارمندان ساعی متعهد بگویید که چقدر سازمان مفید هستند شما انها علاقه اعتماد دارید. 68- هیچگاه اجازه ندهید کسی حالت افسردگی ناامیدی شما ببیند. 69- شایعات بیاساس بیتوجه باشید مورد زیردستان دهنبینی قضاوت نکنید. 70- خشکی جلسات طولانی شوخطبعی قابل تحمل کنید. 71- سرزنش کردن دیگران جمع خودداری کنید. 72- همه سطوح سازمان حتی خدمه نامهرسانها احترام قائل شوید. 73- منشی خود بخواهید روز تولد کارمندان، کارت تبریکی که توسط شما امضا شده است، برایشان ارسال کند. 74- موقع امضا کردن نامهها مکتوبات انها دقت مطالعه کنید امضا کردن انها، زمانی که حوصله تمرکز ندارید پرهیز کنید. 75- خوشژست خوشبیان باشید جمع انرژی اشتیاق حاضر شوید. 76- قدردانی موقع کارمندان، انرژی کاری انان افزایش دهید حسن خلاقیت انان تقویت کنید. 77- موقع حرف زدن اعتماد نفس چشمان افراد نگاه کنید همیشه متبسم باشید. 78- هرگز پیشبرد اهداف کاری خود، دیگران وعدههای بیاساس فریب ندهید. 79- سعی کنید اسامی کارمندان خاطر بسپارید حین صحبت کردن انان، اسمشان زبان بیاورید. 80- همواره خاطر داشته باشید کار بردن الفاظ مودبانه اقتدار شما نمیکاهد. 81- اشتباهات زیردستان بیش حد لازم انها گوشزد نکنید. 82- امین رازدار افراد باشید. 83- اشتباهات خود پافشاری نکنید بیتعصب خطاهای خود بپذیرید. 84- عبارات کنایهامیز نیشدار دیگران درس عبرت ندهید. 85- ارامش خونسردی حرفهای دیگران گوش کنید صرفهجویی زمان مرتبا حرف انان قطع نکنید. 86- روش محاسبات مالی حدی یاد بگیرید قادر تجزیه تحلیلهای گزارشات مالی سازمان باشید. 87- جلسات دائما ساعت خود نگاه نکنید. 88- نحوه پوشش ظاهر خود توجه کنید. 89- صحت سقم مسالهای روشن نشده، کسی مواخذه نکنید. 90- معاشرین چاپلوس خود جدی نگیرید. 91- نکات جالب پنداموز کتابهایی که میخوانید، دفتری یادداشت کنید موارد مناسب انها کار ببرید. 92- انعطافپذیر باشید. 93- بدون توهین عقاید دیگران، انها مخالفت کنید.94- نسبت قول خود پایبند باشید. 95- موقعیتهای بحرانی خود مسلط باشید نگذارید زیردستان اضطراب شما اگاه شوند. 96- حرف زدن زیباترین خوشاهنگترین الفاظ انتخاب کنید.