لینک دانلود خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع : ( قابل ویرایش اماده پرینت )
تعداد : 16 صفحه
قسمتی متن :
بخش حمل نقل ایالات متحده
اداره راه اهن فدرال
نتایج تحقیق
T-16 : واگن تحقیقاتی پرسرعت FRA
خلاصه :
در نوامبر سال 2000 ،اداره راه اهن فدرال (FRA) عملیات ساخت واگن تحقیقی پرسرعت T-16 (شکل 1) اغاز کرد روش ایجاد حمل نقل ایمن تر روان تر مسافر روشهای ایجاد قطارهای باری سرعت بیشتر مورد بررسی قرار دهد . اداره پژوهش توسعه FRA ، T-16 جهت مطالعه رفتار دینامیکی چرخ - ریل مورد استفاده قرار دهد ، روش بهبود معاینه فنی قطعات مورد بررسی قرار داده کریدورهای ریلی پرسرعت مورد ارزیابی قرار دهد . همچنین T-16 Amtrake مسئولان مسافری محلی منطقه ، راه اهن شخصی تشخیص مسیرهایشان کمک کند .
T-16 نخستین واگن مسافری خط متروی Amtrak که تکنولوژی پیشرفته قابلیت سنجش جمع اوری داده سرعت 160 مایل ساعت ، مجهز گردید . قابلیت اندازهگیری سنجش برگیرنده هندسه قطعه. نیمرخ رای ریل ، کیفیت حرکت ، نیروهای چرخ - ریل باشد .
سابقه زمینه اولیه
در سپتامبر 1998، FRA استانداردهای ایمنی قطعه اولیه خود عملکرد سرعتهای بیش 110 مایل ساعت ، منتشر کرد سه کلاس جدید قطعه ایجاد (کلاس 7 ، 8 9) ، که شرایط عملکرد قطعه سرعت 200 مایل ساعت فراهم کرد . استانداردها ، پی نیاز عملکردهای سرعت زیاد ایالات متحده ، بخصوص سرویس «اسلا» کریدور شمال - شرق واشنگتن بوستون ، که حداکثر سرعت 150 مایل ساعت رسد ،ایجاد گردید.
جهت ارزیابی بهتر پتانسیل سرعت کریدورهای پرسرعت طرح ریزی شده، جهت اگاهی یافتن عملکرد سریعتر «امتراک» کریدور شمال - شرق ، جهت بهبود درک شرایط عملکرد سرعت بیش 110 مایل سرعت ، FRA یک واگن تحقیقاتی سرعت زیاد قابلیت فنی پیشرفته نیاز داشت . بواسطه هماهنگی «امتراک» ، FRA یک واگن مسافربری مازاد وجود اورد ، که جهت بکارگیری عنوان یک لابراتور تحقیق متحرک سرعت بالا ، بازسازی تجهیز شد، نام واگن T16 .
ماموریت T-16
T-16 یک پایه تحقیقاتی جهت بررسی روش ایجاد حمل نقل ایمنتر روانتر قطارهای مسافربری حمل بار سرعت زیاد ، فراهم اورد . کاربردهای اولیه عبارتند :
- مطالعه رفتار دینامیکی چرخ - ریل : طرح نیمرخ سطوح حرکت بین چرخها ریلها ، طریق تماس ، تاثیر عمده نیروهای ایجاد شده بین چرخ ریل هنگامی که یک قطار طول قطعه حرکت کند ، دارد . نیروها چرخ و