دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل: ppt _ pptx
( قابلیت ویرایش )
قسمتی محتوی متن پاورپوینت :
تعداد : 25 صفحه
مدیریت استراتژیک بخش چهارم استراتژی سطح واحد تجاری تنها شما صدا کنندمهمترین اهداف استراتژیک تجارت امریکایی: بازگشت سرمایه(ROI ) تجارت ژاپنی: سهم بازار بازگشت سرمایه مقابل سهم بازار درصد سهم بازار بازگشت سرمایه ارتباط غیر متجانس منحنی U شکل پورتر کاهش ROI دلیل افزایش سرمایه گذاری سهم بازار منحنی U شکل پورتر مزیت رقابتی استراتژی تمایز دام رهبری قیمت(استراتژی کاهش هزینه) طبقه بندی اصلی مزیت رقابتی ویژگیهای هر یک استراتژی رقابتی استراتژی رقابتی ارائه شده توسط پورتر راه حل استراتژیک مبنای سهم بازار جهانی اقتصاد مبنای مقیاس عنوان منبع موفقیت رهبری قیمت میانگین هزینه سطح قیمت خروجی استراتژی رقابتی توسعه یافته پورتر استراتژی ترکیبی قسمت ما بین نمودار ممکن استراتژی موفق امیزی باشد(ارزش پول) استراتژی ترکیبی تواند کارامد تر باشد.
ویژگی استراتژی کاهش هزینه سهم بازار مشخص نیاز سرمایه گذاری زیاد دسترسی راحت سرمایه کانالهای توزیع توسعه یافته مهارت بالای بازاریابی سیاست محدود کننده هزینه ساختار سازمانی-نمونه مشخص شرکت بزرگ ویژگی استراتژی تمایز نام تجاری شناخته شده – شهرت خوب مشتریان وفادار بازار سطح بالا نواوری تکنولوژی بالا مهارتهای توسعه یافته تحقیق توسعه دانش کامل نیاز بازار مدیریت کیفیت جامع سیستم بهینه انگیزشی استراتژی تمرکز تصمیم گیری سازمان خدمت دهی کدام گروه نیازهای مشتری عنوان ارزش اساسی جهت موفقیت استراتژی داشته باشد همچنین تصمیم گیری عدم سرویس دهی برخی دیگر نیازهای مشتری دو موضوع مهم استراتژی تمرکز 1- تعیین کدام بخش صنعت رقابتی است؟
2- چگونه یک مزیت رقابتی بخش هدف میتوان ساخت؟
جهت گیری استراتژیک MOBIL مطالعه موردی1 استراتژی شرکت استراتژی واحد کسب وکار استخراج نفت فرایند پخش نفت ایستگاه گازوییل MOBI- مشکل چیست؟
MOBIL بازار امریکا بیشتر 80 سال مشغول کار مدت کامیابی استراتژی رهبری قیمت استفاده میکند.(MOBIL اثر نیروزایی استفاده کند عنوان اتحادیه معدن کاری تولید). اوایل دهه 90جایگاه گاز اشغال شده توسط شرکت MOBIL نزدیک 32% بازار امریکا داشت. سال 1997 MOBIL سهم بازار خود دست داد طوری سال 1999 مشارکت MOBIL 25% بازار رسید. چه استراتژی MOBIL باید استفاده کند اگر000؟
تاریخچه عنوان یک شرکت سفارش- مراسلات سال 1943 ایجاد گردید شعبه اصلی Almahult قرار دارد اولین نمایشگاه سال 1953 افتتاح گردید. توسعه بین المللی طی سه مرحله زیر باشد 1- بازار اسکاندیناوی سال 1963 2- بازار اروپای شرقی سال 1973 3- بازار امریکای شمالی سال 1974 مفاهیم IKEA بازار هدف: افراد جوان هر سنی محصول: اثاثیه سطح جهانی مکان: خارج شهر قیمت: قیمت پایین تبلیغات: کاتالوگ، رسانه گروهی ویژگی تصمیمات سوئد اتخاذ شود سیستم فرانچیز-سیستم IKEA داخلی مکان محدوده هزینه پایین تولید محصولات استاندارد سطح جهانی شرکت طور یکسان پاسخگوی نیاز محلی ترجیحات نیست شرکت
متن بالا فقط قسمتی پاورپوینت میباشد،شما بعد پرداخت انلاین ، فایل کامل فورا دانلود نمایید
لطفا نکات زیر هنگام خرید دانلود پاورپوینت: توجه فرمایید.
« پرداخت انلاین دانلود قسمت پایین »