دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل: ppt _ pptx
( قابلیت ویرایش )
قسمتی محتوی متن پاورپوینت :
تعداد : 33 صفحه
اشنایی مسوولان دفاتر اصول مهارتهای لازمه نام حق تعالی فهرست مطالب کلیات سازمان مدیریت هدف وظایف اداره امور دفتری روابط اداری سیستم گردش نامه اداری نقش مسوول دفتر بایگانی فراگرد تلفنی- نقش وظایف مسوول دفتر عملیات اداری مسوول دفتر مدیریت برنامه ریزی استفاده تلفن جلسه چند نکته مهم مختصری ایین نگارش تعریف سازمان گروهی واحدها افراد رسیدن هدفی مشترک ضوابط ارتباطهای مشخص همکاری نمایند.
فلسفه وجود سازمان بافت ترکیب سازمان انواع سازمان نظر نوع ساختار سازمان مکانیکی (دارای ساختار تشکیلاتی فرایندی نسبت ثابت اثر برنامه محیط ثابت پدید اید.) سازمان ارگانیکی (دارای فرایندهای کاری پیچیده متنوع اثر برنامه محیط متنوع پویا پدید اید.) انواع واحدهای سازمانی ازنظر وظایف اساسی واحدهای صف (مسوول اجرای عملیات مربوط انجام هدف اصلی سازمان) واحدهای ستادی (مسوول اجرای طرح برنامه ،ارایه مشورت پشتیبانی وکمک واحدهای صف) مناطق مدیریت منطقه بالا (مدیران عالی) منطقه میانی (مدیران میانی) منطقه پایین (سرپرستان) مسوولیت سیاستگذاری وهدفمند ساختن سازمان مسوولیت اجرای سیاست کلی وخط مشی سازمان مسوولیت عملکرد اجرایی وتولیدی ودرتماس دائم باکارکنان ورهبری وهدایت انان مدیران صف (مدیر تولید) مدیران ستاد تخصصی(مدیر طرح وبرنامه) مدیران ستاد کمکی(مدیر امور اداری) مهمترین اصول مدیریت برنامه ریزی انتخاب یک راه میان راه شقوق مختلف عملیات عملکردهای اینده تعیین راه دست یافتن اهداف منابع نظر سازماندهی ترکیب بافتی معلوم کند، چه فردی، چه کاری باید چه روشی، چه زمانی هماهنگی ارتباط چه کار دیگری انجام دهد چه کسی مسوول نتایج انتظار است. هماهنگی فرایندی ازطریق ان، هدفها فعالیتهای گروه کاری یک سازمان همسو شده اهداف کلی نحو مطلوب تامین شوند.
رهبری فرایند اثرگذاری فعالیت یک فرد یک گروه یک موقعیت معین جهت دست یافتن اهداف خاص، کوشش کنند.
نظارت کنترل فرایندی طریق تطابق عملکرد واحد افراد فعالیت برنامه ریزی شده بررسی گردد.
نحوه برقراری ارتباطات سازمانی حالت گفتاری ( شفاهی ) ◊ تشکیل جلسه اداری، همایش اداری، دستور شفاهی، گزارش شفاهی، مکالمات روزمره حالت نوشتاری ( کتبی ) ◊ نامه اداری، صورتجلسه ها، بخشنامه ها، دستورالعمل ها، ایین نامه ها، گزارشات کتبی خصوصیات: سندیت داشتن- قابلیت حفظ نگهداری نوشته- زبان مشترک ارتباطات جامعه مراحل: 1- مرحله تهیه مکتوب نوشته ( ایین نگارش مکاتبات اداری ) 2- مرحله گردش مکتوب نوشته ( اداره امور دفتری ) 3- مرحله حفظ نگهداری مکتوب نوشته ( اصول بایگانی ) مسوول دفتر تعریف عضوی سازمان عنوان دستیار یک مدیر فعالیت نموده باید خواسته نظرهای مدیر خود توجه نموده انها رعایت نماید وقت کاری رئیس خود کارهای جزیی نگیرد.
صفات کاری صفات شخصی ر
متن بالا فقط قسمتی پاورپوینت میباشد،شما بعد پرداخت انلاین ، فایل کامل فورا دانلود نمایید
لطفا نکات زیر هنگام خرید دانلود پاورپوینت: توجه فرمایید.
« پرداخت انلاین دانلود قسمت پایین »