فایل جهت دانلود

معرفی و دانلود فایلهای پر کاربرد فارسی

فایل جهت دانلود

معرفی و دانلود فایلهای پر کاربرد فارسی

بازار یابی مدیریت بازار


 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد : 279 صفحه

بسم الله الرحمن الرحیم نام درس: بازاریابی مدیریت بازار تعداد واحد: 3 منبع: بازاریابی مدیریت بازار مولف: حسن الوداری ناشر: دانشگاه پیام نور اهداف درس اشنایی دانشجویان با: مفاهیم تعاریف مدیریت بازار جایگاه انواع بازار محیط بازاریابی تقسیم بازار تعیین بازار هدف نیازها رفتار خریداران اندازه گیری کمی بازار پیش بینی فروش (اشنایی مدلهای کمی کیفی اهداف بازرگانی سازمان بازاریابی برنامه ریزی بازاریابی عمومی بازاریابی بیمه تحقیقات بازاریابی سیستمهای بازاریابی انواع مدلهای بازاریابی اهداف درس فصل اول مفاهیم مدیریت بازار مقدمه بازاریابی مدیریت بازار یکی شاخصهای مهم دانش مدیریت وظیفه اصلی شناخت نیازها خواسته انسانی رفع انها طریق فرایند مبادله منابع باشد.
چرا جوامع امروزی بیش هر زمان دیگری یک طرف نیازها بالاخص خواسته روز افزون انسانها طرف دیگر کمبود منابع مواجه بوده مدیران باید منابع محدود موجود جوابگوی خواسته نامحدود افراد باشند.
بازاریابی دارای مفهوم خیلی گسترده بوده همان طوری پیتر دراکر بیان کند دیدگاه مشتریان, بازاریابی دربرگیرنده همه فعالیتهای یک سازمان است.
بنابراین جاست جای واژه بازاریابی عبارت مدیریت بازار دربرگیرنده کلیه فعالیتهای فوق است, استفاده گردد.
مفاهیم اساسی بازاریابی: بازاریابی علی رقم تصورات اکثر مردم فقط تلاشهای کوتاه مدت فروش کالاهای نیمه ضروری لوکس تشریفاتی خلاصه نمیشود بلکه شامل مجموعه فعالیتهای تولیدی, توزیعی تجاری کالاها سریعتر ساده تر دست مصرف کننده نهایی برساند .
بازاریابی عنوان یک فرایند مدیریتی_ اجتماعی تعریف شود بوسیله افراد گروهها طریق تولید مبادله کالا خدمات یکدیگر وسیله ابزار مهم واسطه نام پول محلی نام بازار تامین نیازها خواسته خود اقدام مینمایند .
نیاز نیاز کمبودی توسط فرد احساس میشود عبارت دیگر نیاز عبارت حالت محرومیت احساس شده فرد محرومیت ارامش تعادل ادمی برهم زده او انگیزه ارضای پدید اورد.
خواسته خواسته بیانگر کیفیت ارضای نیازها مطلوبیت دلخواه انسان بوده واقع بخش عمده کوشش تلاش فرد نیل خواسته نامحدود او صورت میگیرد .
بسیاری فروشندگان خواسته نیازها اشتباه میکنند.
برای مثال ممکن یک کارگردان تصور کند مردم فیلم سینمایی خوب نیاز دارند حالی نیاز واقعی انها سرگرمی باشد .
خواسته راه رفع نیاز بوده حالی نیازها محدود تقریبا ثابت هستند .
خواسته توجه فرهنگ جوامع اداب رسوم, هنجارها, سلایق, طرز تلقی ونیز وضع درامدی افراد نامحدود دائما حال تغییر بوده گرایش جدی سوی کالاهای جدید دارند.
تقاضا خواسته انسانها تقریبا نامحدود بوده ولی رفع انها جوامع موسسات منابع محدودی اختیار دارند بدین جهت مصرف کنندگان رفع نیازهای خود کالاها خدماتی انتخاب کنند توجه قیمت انها حداکثر رضای

  متن بالا فقط قسمتی پاورپوینت میباشد،شما بعد پرداخت انلاین ، فایل کامل فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا نکات زیر هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در مطلب، متن اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی مایل دریافت  تصاویری قبل خرید هستید، توانید پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس پرداخت هزینه ،ارسال انی پاورپوینت خرید شده ، ادرس ایمیل شما لینک دانلود فایل شما نمایش داده خواه شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی متون بالا ،دلیل کپی کردن مطالب داخل میباشد ودر فایل اصلی پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی داری جدول عکس باشند متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک سیستم اموزشی یادگیری ، علم اموزان میهن عزیزمان میباشد. 


  

 « پرداخت انلاین دانلود قسمت پایین »



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.