دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل: ppt _ pptx
( قابلیت ویرایش )
قسمتی محتوی متن پاورپوینت :
تعداد : 19 صفحه
موضوع : بازارهای مصرف کننده عوامل موثر رفتار مصرف کننده مقدمه : بازار مصرف کننده افراد خانوارهایی تشکیل شود کالاها خدمات مصارف شخصی خواهند ، بازار مصرف کننده امریکا 250 میلیون نفر تشکیل شود مصر ف کننده بیش 30 تریلیون دلار کالا خدمات خریداری کنند .
مصرف کنندگان امریکایی نظر سن درامد ، سطح تحصیلات سلیقه متفاوت هستند وصف بازرا یکی بزرگترین بازارهای مصرفی جهان تشکیل دهد .
فهرست: مدل رفتار مصرف کننده : خصوصیات فردی موثر رفتار کننده: عوامل فرهنگی : عوامل اجتماعی : عوامل شخصی : عوامل روانی : مدل رفتار مصرف کننده: فروشندگان استفاده تجربه روزانه خود ، حاصل فروش مستقیم کالا مشتریان اطلاعات شناخت لازم نسبت انها دست اورند .
شرکتی چگونگی واکنش مصرف کنندگان نسبت ویژگیهای مختلف کالا ، قیمت غیره اگاهی داشته باشد مقابل رقبای خود یک امتیاز ویژه برخوردار .
نقطه شروع تحقیقات بررسی مدلی محرک – واکنش رفتار خریدار شکل بینید .
مدل رفتارخریدار : خصوصیات فردی موثر رفتارمصرف کننده: خریدهای مصرف کنندگان شدیدا تحت تاثیر خصوصیات فرهنگی ، اجتماعی ، شخصی روانی انان قرار گیرد اگر چه اکثر عوامل جمله نفوذ کنترل بازار یاب اند وجود توجه انها حائز اهمیت شکل بعدی بینید .
خصوصیات فردی موثردر رفتارمصرف کننده:شکل عوامل فرهنگی : عوامل فرهنگی دارای بیشترین عمیق تاثیرات رفتار مصرف کننده اند.
بازریاب باید نقشی فرهنگ ، خرده فرهنگ طبقه اجتماعی خریدار برعهده دارد اگاهی شناخت لازم دست یابد .
بنابراین عوامل فرهنگی 3 عامل : فرهنگ ، خرده فرهنگی طبقه اجتماعی تشکیل شود انها بررسی کنیم .
الف ) فرهنگ : یکی مهمترین عوامل شکل دهنده رفتار خواسته فردی شمار رود رفتار بشر عمدتا یاد گرفتنی . ب ) خودفرهنگ : هرفرهنگ خود چندین خرده فرهنگ گروههای مردم تشکیل شود دارای ت ارزشی مشترکی هستند . ج ) طبقه اجتماعی : قسمتهای منظم نسبتا پایداری یک جامعه تشکیل شده اند اعضای دارای ارزشها ، علائق رفتارمشابه مشترکی هستند.
عوامل اجتماعی : رفتار مصرف تحت تاثیر عوامل اجتماعی قرار گیرد عوامل اجتماعی از: گروههای کوچک افراد فامیل جایگاه نقش اجتماعی مصرف کننده تشکیل میشوند عوامل واکنشهای مصرف کننده شدیدا تاثیر گذارند.
الف) گروههای مرجع : گروههای هستند صورت مستقیم غیر مستقیم شکل دادن رفتار عقاید یک شخش موثرند. ب ) فامیل : اعضای فامیل قادرند شدیدا رفتار خریدار تحت تاثیر قراردهند دارای 2 شکل باشند . 1- فامیل راهنما 2- فامیل تکوینی ج) نقش منزلت اجتماعی : یک نقش ، مرکب فعالیتهایی انتظار رود مردم ، توجه کسانی دور ایشان هستند ، بدانها اقدام کننده هر نقشی دارای یک منزلت منزلت همان احترامی اجتماع نقش قائل شود .
عوامل شخصی : تصمیمات یک خریدار تحت تاث
متن بالا فقط قسمتی پاورپوینت میباشد،شما بعد پرداخت انلاین ، فایل کامل فورا دانلود نمایید
لطفا نکات زیر هنگام خرید دانلود پاورپوینت: توجه فرمایید.
« پرداخت انلاین دانلود قسمت پایین »