فایل جهت دانلود

معرفی و دانلود فایلهای پر کاربرد فارسی

فایل جهت دانلود

معرفی و دانلود فایلهای پر کاربرد فارسی

تحقیقات بازاریابی سیستم اطلاعاتی


 

دسته بندی : پاورپوینت 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابلیت ویرایش )

 


 قسمتی محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد : 14 صفحه

تحقیقات بازاریابی سیستم اطلاعاتی موضوع : فهرست : مقدمه . سیستم اطلاعات بازاریابی . تعیین اطلاعات نیاز . تهیه اطلاعات . تحقیقات بازاریابی.
فرایند تحقیقات بازاریاب.
جمع اوری اطلاعات منابع . تجزیه تحلیل اطلاعات .
سیستم اطلاعات بازاریابی شامل افراد،‌ تجهیزات روش جمع اوری ، طبقه بندی ، تجزیه تحلیل ، ارزیابی توزیع موقع اطلاعات صحیح تصمیم گیرندگاه بازاریابی .
تعیین اطلاعات نیاز یک سیستم اطلاعات بازاریابی خوب ، سیستمی بین اطلاعات نیاز مدیران یک سو اطلاعاتی فراهم کردن عملا ممکن ، سوی دیگر تعامل برقرار کند . تهیه اطلاعات : منابع‌ داخلی : اکثر مدیران بازاریابی باری تصمیم گیریهای خود اطلاعات منابع داخلی گزارشها استفاده کنند. اطلاعات اخبار بازاریابی : اطلاعات روزانه دربازه تحولات تغییرات محیط بازاریابی ، اطلاعات اخبار بازاریابی گویند . تحقیقات بازاریابی : عامل ارتباط دهنده مصرف کننده . مشتری جامعه طریق اطلاعات بازاریاب .
فرایند تحقیات بازاریابی : شکل تعریف مشکل تعیین اهداف تحقیق : اغلب دشوارترین مرحله فرایند تحقیقات بازاریابی محسوب شود ، شرح مشکل اهداف تحقیق ، راهنمای فرایندهای کامل تحقیقات . تهیه طرح تحقیق : مستلزم تعیین اطلاعات نیاز ، تهیه یک طرح جمع اوری کارامد اطلاعات ارائه طرح مدیریت بازاریابی . 1- تعیین نیاز اطلاعاتی ویژه 2- جمع اوری اطلاعات ثانویه 3- جمع اوری اطلاعات ازمنابع فرایند تحقیقات بازاریابی : فرایند تحقیقات بازاریابی : اجرای طرح تحقیق : شامل فرایند جمع اوری تجزیه تحلیل اطلاعات .
این مرحله پر هزینه مرحله فرایند تحقیقات بازار یابی . تعبیر تفسیر گزارش یافته : محقق باید یافته تعبیر کند ، انها نتیجه بگیرد نتیجه گیریها عمل امده قالب گزارش مدیریت ارائه کند .
جمع اوری اطلاعات منابع اصلی: مستلزم تصمیم گیری موارد زیر : الف ) روشهای تحقیق : 1- تحقیق مشاهده ( جمع اوری اطلاعات اصلی طریق مشاهده افراد اعمال وضعیتهای مربوطه ) 2- تحقیق استنتاجی ( بهترین روش جمع اوری اطلاعات تشریحی .می تواند سازمان یافته غیر سازمان یافته باشد . 3- تحقیق تجربه (بهترین روش جمع اوری اطلاعات اتفاقی غیر عادی .) ب ) شیوه تماس :‌ اطلاعات نیاز توان طریق پست ، تلفن مصاحبه شخصی فراهم نمود .
- پرسشنامه پستی (می توان هزینه سرانه اندک هر مخاطب ، اطلاعات زیادی جمع اوری کرد .
) - مصاحبه تلفنی ( بهترین روش جمع اوری سریع اطلاعات .
دارای انعطاف پذیری بیشتری نسبت پرسشنامه پستی .
) - مصاحبه شخصی (به دو صورت مصاحبه انفرادی مصاحبه گروهی انجام گیرد .
) ب )‌طرح نمونه گیری : محققین بازاریابی معمولا پس مطالعه نمونه گوچکی یک جمعیت بزرگ مصرف کننده ، نتایج حاصله رابه کل جمعیت تعمیم دهند .
واحد نمونه – اندازه نمونه - روش نمونه گیری . د ) ابزار وسایل تحقیق : جمع اوری اطلاعات منابع اصلی ، محقق

  متن بالا فقط قسمتی پاورپوینت میباشد،شما بعد پرداخت انلاین ، فایل کامل فورا دانلود نمایید 

 


  لطفا نکات زیر هنگام خرید دانلود پاورپوینت:  توجه فرمایید.

  • در مطلب، متن اولیه قرار داده شده است.
  • به علت اینکه امکان درج تصاویر استفاده شده در پاورپوینت وجود ندارد،در صورتی مایل دریافت  تصاویری قبل خرید هستید، توانید پشتیبانی تماس حاصل فرمایید
  • پس پرداخت هزینه ،ارسال انی پاورپوینت خرید شده ، ادرس ایمیل شما لینک دانلود فایل شما نمایش داده خواه شد
  • در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی متون بالا ،دلیل کپی کردن مطالب داخل میباشد ودر فایل اصلی پاورپوینت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
  • در صورتی داری جدول عکس باشند متون پاورپوینت قرار نخواهند گرفت.
  • هدف فروشگاه کمک سیستم اموزشی یادگیری ، علم اموزان میهن عزیزمان میباشد. 


  

 « پرداخت انلاین دانلود قسمت پایین »



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.