دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل: ppt _ pptx
( قابلیت ویرایش )
قسمتی محتوی متن پاورپوینت :
تعداد : 41 صفحه
تعاریف کیفیت شایستگی جهت مصرف درجه براورده سازی الزامات توسط مجموعه ویژگی ذاتی.
تطابق نیازهای مشتریان Juran Crosby The International Organization for Standardisation قانون سازمان پایدار Kano مدل نیازهای انگیزشی نیازهای عملکردی نیازهای اساسی جنبه کیفیت محصولات عملکرد قابلیت اطمینان قابلیت دوام قابلیت تعمیر پذیری زیبایی ویژگیها انطباق استانداردها کیفیت درک شده بررسی چند واژه تاریخچه سیر تکامل تضمین کیفیت نظر پروفسور فیگنباوم قبل سال 1900 عصر کنترل کیفیت کارگری سال 1918 عصر کنترل کیفیت سرپرستی ( سر کارگری ) سال 1937 عصر کنترل کیفیت بازرسی سال 1960 عصر کنترل کیفیت اماری سال 1980 عصر کنترل کیفیت جامع کنترل کیفیت کارگری پایان قرن نوزدهم که پیشه ور محصولات خود شخصا تولید، بازرسی تایید نمود ادامه داشت قبل سال 1900 عصر کنترل کیفیت کارگری تاریخچه سیر تکامل تضمین کیفیت نظر پروفسور فیگنباوم ظهور مفهوم تولید انبوه اوایل قرن نوزدهم طبقه بندی شدن کارها مسئولیت کیفیت عهده سرکارگران محول .
(سال 1918 عصر کنترل کیفیت سرپرستی ( سر کارگری تاریخچه سیر تکامل تضمین کیفیت نظر پروفسور فیگنباوم نیازمندی تولید طول جنگ جهانی اول موجب گردید لزوم بازرسی صد صد احساس شود سال 1937 عصر کنترل کیفیت بازرسی تاریخچه سیر تکامل تضمین کیفیت نظر پروفسور فیگنباوم تاریخچه سیر تکامل تضمین کیفیت نظر پروفسور فیگنباوم بکارگیری ابزارهای اماری ( مثل نمودار کنترل نمونه گیری ) جای بازرسی صد صد ، توسعه بازرسی متداول بصورت نمونه گیری فنون اماری مراحل تولید خدمات کارگرفته .
سال 1960 عصر کنترل کیفیت اماری انتشارکتاب " کنترل کیفیت جامع" اثر دکتر ارماند فیگنباوم سال 1951 ، زمینه فکری لازم تغییر گرایش کنترل کیفیت اماری کنترل کیفیت جامع بین تولیدکنندگان امریکایی وجود امد.
سال 1980 عصر کنترل کیفیت جامع تاریخچه سیر تکامل تضمین کیفیت نظر پروفسور فیگنباوم اصول هشت گانه مدیریت کیفیت اصل 1- تمرکز مشتری اصل 2- رهبری اصل 3- مشارکت کارکنان اصل 4- رویکرد فرایندگرا اصل 5- رویکرد سیستمی اصل 6- بهبود مستمر اصل 7- تصمیم گیری مبنای اطلاعات واقعی اصل 8- روابط تامین کنندگان براساس منافع دوجانبه تمرکز مشتری سازمانها وابسته مشتریان خود هستند اصل 1 Customer Focus تعیین نیازها انتظارات مشتریان الزامات رضایت مشتری تمرکز مشتری اصل 1 Customer Focus نقش سازمان تمرکز مشتری نقش شماره 1 : همیشه حق مشتری است. نقش شماره 2 : اگر مشتری اشتباه میکند، نقش شماره 1 مراجعه شود.
مشتری خارجیمشتریان خارجی بیرون سازمان بوده، محصولات خدمات میخرند مشتری داخلیمشتریان داخلی درون سازمان هستند.
هر فرد که فرایندی سهم دارد مشتری عملیات فرایند قبلی باشد رهبری مدیران وظیفه دارند تعیین هدف جهت حرکت سازمان ایجاد محیطی مناسب زمینه مشارکت فراگیر سازمان فراهم سازد.
اصل 2 Leadership Management is not an administration activity
متن بالا فقط قسمتی پاورپوینت میباشد،شما بعد پرداخت انلاین ، فایل کامل فورا دانلود نمایید
لطفا نکات زیر هنگام خرید دانلود پاورپوینت: توجه فرمایید.
« پرداخت انلاین دانلود قسمت پایین »