دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل: ppt _ pptx
( قابلیت ویرایش )
قسمتی محتوی متن پاورپوینت :
تعداد : 15 صفحه
1 عنوان : تعیین قیمت محصول قیمت گذاری چگونه انجام خواهید داد ؟
قیمت گذاری هنوز یک هنر June 19, 2017 2 June 19, 2017 3 June 19, 2017 4 قیمت گذاری اساس هزینه قیمت گذاری اساس ارزش کالا June 19, 2017 5 تمام عناصر امیخته بازاریابی باید حمایت استراتژی کلی هماهنگ شوند امر شامل قیمت شود 1- قیمت محصول 2- قیمت ترفیع 3- قیمت توزیع June 19, 2017 6 1- حالت رقابت کامل 2- حالت رقابت انحصاری 3- حالت رقابت انحصاری چند جانبه 4- حالت انحصار کامل June 19, 2017 7 قیمت بالا = تقاضا پائین باالعکس 1- کنش پذیری 2- عرضه محصولات قیمتها رقبا June 19, 2017 8 فرایند قیمت گذاری : -مرحله اول : تحلیل وضعیت بازار شامل : 1-فرایند قیمت گذاری .
2-کنش پذیری تقاضا . 3-ارزیابی – تقاضا بازار : 4-تغییرات منحنی تقاضا : 5-تحلیل رقابت که شامل : June 19, 2017 9 مرحله دوم : شناسایی موانع محدودیتهای قیمت گذاری : 1- هزینه 3-انتظارات کانالهای توزیع 4-تقاضای مشتری 5-رقابت 6-ملاحظات اخلاقی June 19, 2017 10 مرحله سوم : تعیین هدفهای قیمت گذاری 1-هدفهای سود دهی 2-هدفهای فروش 3- هدفهای رقابتی : 4-هدفهای مربوط موضوع سازی محصول شرکت : 5-هدفهای بقا : June 19, 2017 11 مرحله چهارم : تحلیل توانمندی سود 1-تطبیق هزینه الف-هزینه ثابت ب-هزینه متغیر 2-تحلیل نقطه سر سر مرحله پنجم : تعیین سطوح قیمت اولیه June 19, 2017 13 مرحله ششم : تعدیل مدیریت قیمتها انواع تخفیفها : الف-تخفیف مقداری ب-تخفیفهای تجاری ج-تخفیفهای نقدی د-تخفیفهای ترفیعی هـ-تخفیفهای جغرافیایی و-تخفیفهاو فوق العاده دیگر موارد خاص قیمت گذاری : 1-قیمتهای مذاکره چانه زدنی 2-قیمتهای مناقصه رقابتی 3-معاملات تجارت متقابل منابع : 1- مدیریت بازار یابی – داور ونوس احمد روستا 2- کاتلر بازاریابی .
متن بالا فقط قسمتی پاورپوینت میباشد،شما بعد پرداخت انلاین ، فایل کامل فورا دانلود نمایید
لطفا نکات زیر هنگام خرید دانلود پاورپوینت: توجه فرمایید.
« پرداخت انلاین دانلود قسمت پایین »