دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل: ppt _ pptx
( قابلیت ویرایش )
قسمتی محتوی متن پاورپوینت :
تعداد : 116 صفحه
عنوان ارائه : فنون تجزیه تحلیل سیستمها جدول تقسیم کار – نمودار جریان کار طرح جا مکان فنون تجزیه تحلیل سیستمها متداولترین فنون تکنیکهایی انالیست زمینه بهبود وضع فعلی پیشنهاد وضع اتی یاری دهند عبارتند از: بررسی تقسیم کار بررسی جریان کار بررسی جا مکان کنترل فرمها کنترل اسناد سیستمهای بایگانی اندازه گیری کار جدول تقسیم کار تعریف جدول تقسیم کار تعریف : جدول تقسیم کار جدولی نشان دهد کارکنان سازمان یک مدت معین, چه کارهایی انجام دهند چه مقدار وقت صرف انجام دادن کارها کنند .
مزایای تهیه جدول تقسیم کار کسب اگاهی بار واقعی کار نحوه توزیع عمل شناخت محلهای تراکم کار یک طرف تراکم نیروی انسانی طرف دیگر اگاهی تکرارها تداخلهای وظیفه اگاهی نحوه اختصاص وقت هر یک وظایف فعالیتها اگاهی نحوه تطبیق نوع ماهیت وظیفه تخصص کارکنان کسب اطلاع اوقات اضافی کارکنان اگاهی تعداد واقعی نیروی انسانی نیاز ارزشیابی کار کارکنان دست اوردن مبنایی جهت تعیین حقوق دستمزد کارکنان مراحل تهیه تنظیم جدول تقسیم کار انتخاب واحد بررسی تهیه لیست وظایف کارکنان تهیه لیست فعالیت واحد تهیه جدول تقسیم کار وضع موجود تجزیه تحلیل جدول تقسیم کار وضع موجود کشف نقایص وایرادات تهیه جدول تقسیم کار پیشنهادی مرحله اول – انتخاب واحد بررسی انالیست شروع کار بایستی کل سازمان واحدهای کوچک تقسیم کند جدول تقسیم کار هر یک واحدها طور جداگانه تنظیم نماید .
مرحله _ تهیه لیست وظایف کارکنان لیست وظایف کارکنان عبارت لیستی نشان میدهد هر یک کارکنان یک واحد سازمانی یک مدت معین چه وظایف عملیاتی انجام دهد چه مقدار وقت صرف انجام انها کند .
مرحله سوم _ تهیه لیست فعالیت واحد لیست فعالیت عبارت از: صورتی کلیه فعالیتهایی یک واحد سازمانی انجام شود.
این لیست مجوعه فعالیتهایی اساسی عمده کارکنان واحد سازمان انجام دهند , درج گردد.
مرحله چهارم _ تهیه جدول تقسیم کار وضع موجود مرحله , انالیست استفاده اطلاعاتی دو مرحله قبلی فراهم اورده , تهیه تنظیم جدول تقسیم کار پردازد .
مرحله پنجم _ تجزیه تحلیل جدول تقسیم کار نمونه سولات قابل طرح مرحله تجزیه تحلیل جدول تقسیم کار قرارند: ایا کلیه فعالیت واحد انجام شود, واحد تعلق دارد؟
کدام یک فعالیتها, بیشترین وقت واحد میگیرند ایا لازم مقدار وقت, صرف انجام انها شود؟
چه مقدار وقت , صرف انجام کارهای غیر ضروری شود؟
منظور کار غیر ضروری, کاری انجام تامین هدف سازمان اثری ندارد.
ایا تخصص مهارت افراد, استفاده مناسب عمل اید ؟
ایا کار طور مساوی بین افراد تقسیم شده ؟
ایا وظایفی کارکنان ارجاع شود , حدود زیادی یکدیگر ارتباط هستند ؟
ایا تخصصها خیلی محدود وظایف , بیش اندازه اجزا تقسیم شده اند . ایا تقسیم وظایف, به
متن بالا فقط قسمتی پاورپوینت میباشد،شما بعد پرداخت انلاین ، فایل کامل فورا دانلود نمایید
لطفا نکات زیر هنگام خرید دانلود پاورپوینت: توجه فرمایید.
« پرداخت انلاین دانلود قسمت پایین »