فرمت فایل: ورد ( قابلیت ویرایش )
تعداد صفحات : 18 صفحه
ارتباطات تاریخچه روابط عمومی: تاریخچه روابط عمومی: نخستین بار سال 1906 میلادی « امویی لی » خبرنگار روزنامه اولین دفتر روابط عمومی نیویورک تاسیس کرد .
وی نخستین اقدام خود صدور اعلامیه نام « اعلامیه اصول » هدف عمده روابط عمومی اطلاع رسانی مردم عنوان کرد ، تاکید کرد هدف تبلیغات تجاری نیست . روابط عمومی ایران: نخستین واحد روابط عمومی ایران سال 1330 توسط دکتر حمید نطقی پدر روابط عمومی ایران شرکت نفت راه اندازی . تعاریف روابط عمومی: - اسکات ام کاتلیپ صاحبنظر روابط عمومی جهان ، روابط عمومی ، اداره کردن وظایف ، شناسایی ایجاد حفظ نگهداری روابط مطلوب حسنه بین سازمان جامعه .
جامعه توفیق ناکامی یک سازمان وابسته . - ادوارد برنیز بنیانگذاران رشته روابط عمومی : روابط عمومی عبارت دادن اطلاعات مردم تلاشهای ترغیبی منظور تغییر گرایش رفتار مردم کوشش همبسته ساختن نگرش اقدامات یک موسسه مخاطبان خود متقابلا نگرش اقدامات مخاطبان موسسه تعریف کامل روابط عمومی: روابط عمومی مجموعه عملیات ارتباطی اگاهانه مبتنی برنامه تحقیق استفاده شیوه علمی هنری دنبال ارتباط مردم اطلاع یابی نظرهای انان ، تجزیه تحلیل گرایش مخاطبان افکار عمومی منظور گفتگو انان رسیدن تفاهم کاربرد روش ابزارهای ارتباطی نوشتاری ، گفتاری ، دیداری شنیداری . وظایف روابط عمومی: مهمترین وظیفه روابط عمومی ، شناخت افکار عمومی نفوذ جلب رضایت افکار عمومی سازمان . الف) ارتباطات درون برون سازمانی ب) امور فرهنگی نمایشگاهها ج) انتشارات د) سنجش افکار عمومی ) اموزش ، پژوهش برنامه ریزی اصول برنامه ریزی روابط عمومی 1- شناسایی مخاطبان 2- تعیین اهداف روابط عمومی براساس اهداف موسسه 3- تعیین پیام روابط عمومی 4- تهیه پیش نویس برنامه مشورت مسئولان کارکردهای کلان روابط عمومی: - جلب مشارکت مردمی - ایجاد همدلی - کمک تحقق جامعه مدنی ویژگیهای روابط عمومی مطلوب: - توجه اصول اخلاقی - توجه روابط عمومی داخلی - توجه رهبران فکری - ارتباط رسانه - مشاوره مدیریت - اطلاع یابی - ارتباط مردمی - مدیریت علمی - توجه بازخورد ویژگیهای کارشناس روابط عمومی: - مهارتهای علمی - احساس مسئولیت اخلاقی - اگاهی سازمان - اگاهی جامعه - نواوری خلاقیت - اشنایی علوم اجتماعی روزنامه نگاری - قدرت نویسندگی - گوش دادن موثر همدلی - ایمان حقانیت مخاطب وجوه افتراق روابط عمومی تبلیغات: روابط عمومی تبلیغات دو مقوله جدا هستند نظر هدف ، شیوه ، ماهیت ، الگوی ارتباطی ، توجه موازین اخلاقی نقش مخاطب تفاوت فاحشی دارند . روابط عمومی پی ارتباط دو سویه مخاطب مخاطب اگاهی کامل ایفای نقش کند .
روابط عمومی صرفا دنبال اطلاع رسانی نیست بلکه فرایند اطلاع یابی باید دنبال کند
متن بالا فقط تکه محتوی متن پروژه میباشد صورت نمونه در درج شدهاست.شما بعد پرداخت انلاین ،فایل فورا دانلود نمایید
لطفا نکات زیر هنگام خرید دانلود مقاله : توجه فرمایید.
« پرداخت انلاین دانلود قسمت پایین »