دسته بندی : کاراموزی کارورزی
فرمت فایل: ورد ( قابلیت ویرایش )
تعداد صفحات : 119 صفحه
مقدمه شرکت نرم افزار نوین عنوان اولین شرکت تولید کننده نرمافزار تلفنهمراه نزدیک 3 سال زمینه فعالیت خود اغاز نموده که نتیجه فارسیساز رابط کاربر تلفنهای سری 60 نوکیا همچنین تولید برنامهای جهت مدیریت شخصی اساس تاریخ شمسی بوده است. توجه امکانات قابل توجه تلفن جدید موازات موارد فوق شرکت اقدام تولید نرم افزارهای دیگری نظیر قران،مفاتیح الجنان اذان،مناسک حج،بانک اطلاعات مشاغل و...
نموده دلیل پیشرو بودن زمینه شرکت بخش قابل توجهی منابع خود امور تحقیقات ارائه راهکارهای جدید استفاده بهتر تلفنهای اختصاص داده است. من مدت 240 ساعت شرکت نرم افزار نوین مشغول کار شدم.
هدف کار : بمنظور اشنایی محیط کاری اینکه انچه راکه مدت کاردانی صورت تئوری وتاحدودی عملی اموخته ام جامعه کاری صورت کاربردی استفاده کنم بکار گیرم. شرکت مجموعا چند بخش عمده تقسیم بندی شده که شامل: بخش تولید بخش اداری- پرسنلی بخش تبلیغات بخش فروش بخش خدمات پس فروش من ابتدا مدتی بخش فروش مشغول کار شدم.
نفرات متعددی بخش کار میکردند جمله: مدیر بازاریابی فروش – سرپرست فروش- سوپروایزر تهران سوپروایزر شهرستانها.
باشند واحد نرم افزارهایی که توسط بخش تولید،تهیه تایید شده بارکد خورده باشند فروش رسد.
این شرکت کاملا صورت مکانیزه عمل کند.
هر نرم افزار سایت شرکت صورت رایگان دانلود میشود اما اجرای باید مبلغی حساب شرکت مذکور واریز کنند، بعد تایید واریز وجه کد فعال سازی تعداد نرم افزار که مشتری مشتریان خریداری کنند اختیار انها قرار گیرد هر مشتری فعال سازی برنامه صورت خودکار هنگامی که برنامه فعال میکند اطلاعات او سرور شرکت ثبت نگهداری شود که البته قابل ذکر که بخش(اتاق) سرور کاملا ایزوله شده هیچکس جز مسئول مربوطه اجازه دسترسی انها ندارد.
سوپروایزر شهرستانها امور نماینده سراسر ایران نظارت میکند مشتری شهرستانی شرکت خدمات رساند. بعد مدتی قسمت خدمات پس فروش مشغول کار شدم،این قسمت بسیار جالب چون تمام کاربران اقسا نقات ایران حتی خارج ایران تماس گرفته مشکلاتی که انها نسب برنامه گرفته مشکلاتی که هنگام نسب بعد نسب نرم افزار پیش امد صحبت کردند. توان گفت قسمت یعنی همان بخش خدمات پس فروش نوعی قلب شرکت میباشد محبوبیت شرکت بین کاربران حتی نمایندگان خود دلیل خدمات نامحدود بدون اینکه وجهی دریافت کند مادامی که نرمافزار استفاده شود خدمات رایگان اختیار کاربر گذاشته شود.کاربران اغلب بصورت تماس تلفنی مشکلاتشان مطرح کرده مسئولین فنی اپراتورها انها پاسخ میدهند مشکلات انها برطرف کنند اگر مشکل انها خیلی حاد شرکت مراجعه میکنند ولی اکثرا یک تماس مشکل برطرف میشود.در بخش تمام خدمات صورت رایگان اختیار کاربران قرار میگیرد. خدما
متن بالا فقط تکه محتوی متن پروژه میباشد صورت نمونه در درج شدهاست.شما بعد پرداخت انلاین ،فایل فورا دانلود نمایید
لطفا نکات زیر هنگام خرید دانلود مقاله : توجه فرمایید.
« پرداخت انلاین دانلود قسمت پایین »