دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل: ppt _ pptx
( قابلیت ویرایش )
قسمتی پاورپوینت :
تعداد : 29 صفحه
عنوان ارائه : تحقیقات بازاریابی مقدمه تاریخچه « فرایند نظامند هدفدار مشخص کردن ، جمع اوری ،تجزیه تحلیل انتشار اطلاعات منظور یاری رساندن مدیریت تصمیم گیری مرتبط تشخیص حل مسئله فرصتها بازار انجام گیرد.
تعریف تحقیقات بازار یابی نقش کاربرد تحقیقات بازاریابی فعالیتهای اصلی بازار یابی : ( تجزیه تحلیل محیط تحقیقات بازار یابی ) امیخته بازاریابی جزء مدل سیستم بازار یابی باشد خرجی متغیرهای مستقل ، متغیرهای قابل کنترل اجرای امیخته بازار یابی شامل محصول ، قیمت ، توزیع ترفیع فروش هستند .
متغیرها برنامه سایر عملیاتی جانشین تواند ترکیب شود .
وظیفه تحقیق بازار اماده کردن مدیریت تصمیم گیری ، اختیار قرار دادن اطلاعات مربوط ، دقیق ، معتبر روز .
مدل تصمیم گیری (Decide) تعریف مسئله تعیین عوامل قابل کنترل غیر قابل کنترل جمع اوری اطلاعات مربوطه مشخص کردن بهترین گزینه توسعه اجرای طرح بازار یابی ارزیابی فرایند تصمیم گیری طبقه بندی تحقیق بازار 1- تحقیقات منجر حل مساله 2- تحقیقات منجر شناسایی مساله تحقیقات منجر حل مسئله تحقیقات مربوط تقسیم بندی بازار تحقیق زمینه محصول تحقیق قیمت گذاری تحقیق مربوط ارتقای محصول تحقیقات مربوط توزیع تحقیقات منجر شناسائی مسئله تحقیقات مربوط ظرفیت بازار تحقیقات مربوط سهم بازار تحقیقات مربوط تصور مشتریان تحقیقات مربوط مشخصه بازار تحقیقات مربوط تجزیه تحلیل فروش تحقیقات پیش بینی تحقیقات مربوط روند تجارت 10 – سازمان تحقیقات بازار یابی 1- سازمان اساس ناحیه کاربرد : مانند خط محصول ، نام محصول بخش بازار منطقه جغرافیائی 2- سازمان اساس وظایف بازار یابی انجام شده ، مانند تجزیه تحلیل ارقام فروش محلی ، پژوهش زمینه تبلیغات طراحی محصول 3- سازمان اساس شیوه پژوهش مانند تجزیه تحلیل ارقام فروش تحصیلهای اماری ریاضی ، محاصبه محلی طرح پرسش نامه سیستم اطلاعاتی بازار یابی (Mis) « هر سازمانی بدست اوردن اطلاعات اولیه اجرای فعالیتها تصمیم گیری روزانه رویه ویژه دارد .
در سالهای اخیر بسیاری رویه سیستم رسمی جمع اوری ، ذخیره ، تجزیه تحلیل گزارش اطلاعات تبدیل شده .
و پیدایش کامپیوتر روند تقویت کرده توسعه داده چنین شرکتها منسجم کردن منابع متعدد اطلاعاتی سازمان قالب یک سیستم کا نیازهای اطلاعاتی سازمان براورده کند رو اورده سیستم سیستم اطلاعاتی بازار یابی نامند .
انواع سیستمهای اطلاعاتی سیستم ذخیره کسب اطلاعات سیستم نظارت اطلاعات سیستم تجزیه تحلیل اطلاعات ویژگیهای سیستم اطلاعاتی بازار یابی 1- دسترسی موقع 2- انعطاف پذیری 3- جامعیت 4- تطابق 5- سهولت دسترسی 6- روز امد بودن سیستم پشتیبانی بازار یابی (DSS) سیستم اطلاعاتی منسجمی تحلیل اماری مدل سازی گیرد نوعی روش دستیابی کامپیوتری اطلاعات فرایند تصمیم گیری بازار یابی فراهم سازد .
ویژگی سیستم پشتیبا
متن بالا فقط قسمتی پاورپوینت میباشد،شما بعد پرداخت انلاین ، فایل کامل فورا دریافت فایل نمایید
لطفا نکات زیر هنگام خرید دریافت فایل پاورپوینت: توجه فرمایید.
« پرداخت انلاین دریافت فایل قسمت پایین »