دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل: ppt _ pptx
( قابلیت ویرایش )
قسمتی پاورپوینت :
تعداد : 294 صفحه
1 2 فهرست 3 فصل اول کلیات بازاریابی بینالمللی 4 هدف کلی هدف کلی فصل، اشنایی دانشجو فرایند بازاریابی بینالمللی تفاوت بازاریابی داخلی است.
همچنین دانشجو کمک میکند عضو بهتر موفقتری بازاریابی بینالمللی باشد.
این هدف طریق تهیهکردن اطلاعات اینکه چه اتفاقی بازار بینالمللی میافتد کمک انها انتقال دانش زمینه معاملات تجاری موفق انجام میرسد.
5 هدفهای رفتاری شما انتظار میرود پس مطالعه فصل بتوانید: مفاهیم بازاریابی تعریف کنید بازاریابی بینالمللی تعریف کنید. تفاوت بازاریابی بینالمللی بازاریابی داخلی بیان کنید. بازاریابی تطبیقی شرح دهید. بازاریابی بینالمللی سطوح رقابت شرح دهید. عناصر مزیت استراتژیک نام ببرید. عوامل محیطی بازاریابی بینالمللی شرح دهید.
6 هدف بازاریابی هدف بازاریابی ، فروش فراوان است.
هدف، شناختن درک مشتری نحوی که کالا خدمت ارایه شده دقیقا متناسب باشد، طریقی که کالا خدمات نیازهای او منطبق گردد کالاهای خود فروش رساند 7 تعریف بازاریابی عبارت مجموعهای فعالیتهای انسانی اقتصادی هدایت شده جهت ارضای نیازها خواستههای افراد جامعه 8 تعریف بازریابی بینالمللی عبارت بازاریابی کالا خدمات بیش یک کشور که شامل صدور کالا کشوری کشور دیگر میباشد.
9 استفاده اصول علمی چه سولاتی میتوان پاسخ داد؟
چگونه میتوان تولیدات خدمات مناسب بازاریابی بینالمللی شناخت؟
چه نوع قضاوتی لازم لازم خواهد بود؟
چه رفتاری طریق رقبای جهانی انتظار میرود؟
گزینههای استراتژیک جهانی کدامند؟
10 اهمیت تجارت جهانی کشورهایی که هرگز نمیتوانستند نقش اصلی تجارت جهانی داشته باشند ناگهان قطب اقتصادی تبدیل شدهاند،بدین ترتیب،افراد شرکتها دریافتهاند که حیطه رقابت انها بازار داخلی نبوده بلکه بازار جهانی هستند.
11 تجارت جهانی، امروزه یک مجموعه پیوسته جهانی بازارها، تکنولوژی شرایط زندگی استاندارد که گذشته ناشناخته بودهاند، میباشد.
12 تفاوتهای بازارهای داخلی بینالمللی تکنیکهای بازاریابی تفاوتهای محیطی محدودیتها مقرارت دولتی میزان درامدهای جوامع تفاوتهای فرهنگی 13 بازاریابی تطبیقی اساس مطالعه بازاریابی تطبیقی، پیرامون تشابهات تفاوتهای موجود بین بازاریابی کشورهای مختلف دور میزند.
در بازاریابی تطبیقی، تلاش که تفاوتها تشابهات موجود 14 کشورهای مختلف خصوص تقاضای مردم بازار محصولات شناسایی،مطالعه، تجزیه تحلیل شده،مورد تفسر قرار گیرد سپس طبقهبندی شوند.
15 بازاریابی تطبیقی، مدیر بازاریاب مییابد که معیارهای بازاریابی کشور کانادا بیشتر بازار امریکا شباهت دارد بازار مالزی سنگاپور که تشابهات بازار مالزی اندونزی یکدیگر بیش تشابه هر یک کشورها بازار استرالیا است.
16 بازاریابی بینالمللی سطوح بازاریابی بینالمللی سطح رقابت ارتباط نزدیک دارد،هر چه سطوح رقابت رقابت بین شرکتها سازمان بیناللملی نزدی
متن بالا فقط قسمتی پاورپوینت میباشد،شما بعد پرداخت انلاین ، فایل کامل فورا دریافت فایل نمایید
لطفا نکات زیر هنگام خرید دریافت فایل پاورپوینت: توجه فرمایید.
« پرداخت انلاین دریافت فایل قسمت پایین »