فایل جهت دانلود

معرفی و دانلود فایلهای پر کاربرد فارسی

فایل جهت دانلود

معرفی و دانلود فایلهای پر کاربرد فارسی

پروژه پایانی دوره کارشناسی کامپیوتر طراحی پیاده سازی سایت فروشگاه انلاین


اگه تحصیلی شما هم نرم افزار کامپیوتر باشه، حتما یکی دغدغه هات ترم اول اینه پایان دوره چی تحویل بدی؟

من کار شما رو خیلی راحت کردم خودمو نمره پاس شدم بهتون میدم. البته خود پروژه رو بهت میدم یک فروشگاه کامل زبان asp.net با امکاناتی سبد پرداخت پنل مدیریت ... هست داکیومنت مستندات 160 بسیار تمیز خودم نگارش کردم تقریبا مرحله مرحله ساخت پیاده سازی رو توضیح دادم. همه بهتر اینه کدهای قسمت مهم رو شرح دادم اگه خواستی پیش استاد راهنما استاد داور دفاع کنی، کم نیاری خیالت تخت باشه.

یعنی دیگه لازم نیست استرس داشته باشی. یکبار داکیومنت بخون برو تحویل بده نمرتو بگیر خلاص!!!

 

فهرست مطالب مستندات :

فهرست مطالب

default page

Login Page

Admin Panel


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.